Parapsychologia Stosowana z Psychotroniką

Uzdrawianie Integracyjno – Psychotroniczne™


WAŻNE! logując się na konto słuchacza korzystaj ze szkolnego loginu, który jest jednocześnie twoim adresem poczty elektronicznej (e-mail).


 

STRONY Z MATERIAŁAMI DO ZAJĘĆ

Strona grupy Uzdrawianie Integracyjno – Psychotroniczne; PAR A (6):
Link do grupy: https://zenreikiedupl.sharepoint.com/sites/PAR-VI-6


Linki pomocnicze:

Szablon prace zaliczeniowe: DOC | DOCX

Rachunek bankowy do wpłat czesnego dla kierunku parapsychologia stosowana z psychotroniką

Numer rachunku bankowego w PLN: 79 1090 2590 0000 0001 4839 4413

Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP
PL 79 1090 2590 0000 0001 4839 4413

WAŻNE! – aby wpłata została prawidłowo zaksięgowana, każda opłata czesnego powinna być odpowiednio opisana. W tytule przelewu proszę podawać: czesne za naukę, imię i nazwisko, grupa.

Brak opłaty czesnego może skutkować zawieszeniem konta do czasu całkowitego uregulowania zaległosci.

Jak otrzymać fakturę za opłatę czesnego? Aby otrzymać fakturę, należy w terminie do 5 dnia miesiąca dokonać opłaty czesnego na rachunek bankowy szkoły. W tytule opłaty czesnego oprócz wymaganych danych należy dopisać FAKTURA. Faktury wystawiane są ostatniego dnia miesiąca księgowego i rozsyłane e-mailem do 5 dnia kolejnego miesiąca, za który dokonano opłaty czesnego. Faktury wystawiane są na podstawie złożonego wniosku. Nie złożyłeś wniosku? Faktura nie zostanie wystawiona.

Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej mogą wnioskować o fakturę uproszczoną w formie paragonu fiskalnego z numerem PESEL. W takim przypadku w tytule opłaty czesnego oprócz wymaganych danych należy dopisać FAKTURA IMIENNA. Paragon wysyłany jest w formie skanu. Oryginalny paragon można odebrać w sekretariacie w ciągu 3 miesięcy od zamknięcia miesiąca księgowego.

 WNIOSEK o wystawianie faktury za opłatę czesnego: Wniosek – FAKTURA V.21


Najnowsze komunikaty dla grupy PAR:

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close